.....شرمنده......

بار الها!!!!! 

ز تو شرمنده ام.... 

شرمنده.... 

 همه کس را در این قلب کوچک جا دادم و تو را  هم .... 

خدای من یاریم کن خالی کنم این کوچک قلب گرفته را.... 

حال که یک به یک مستاجر های دل را بیرون می کنم..... 

جای خالی ات را بیشتر حس میکنم ....

با تمام وجود می گویم دوستت دارم و .... 

خدای من هنوز خانه ی دل را آماده ی میزبانی ات نکردم.... 

صبر کن !!!!

بگذار آب و جارویش کنم... 

دلم برای حریمت خیلی تنگ شده .... 

ساعت  ها بنشینم و صمٌ بکم هیچ نگویم.... 

فقط نگاه کنم.... 

دلم برای صفایت.......منایت.......زمزم ات.....تنگ شده 

دلم می خواهد جرعه ای زمزم بنوشم و پاک شود هرچه در دل است... 

خود می شویی اش؟؟؟ 

از دستش خسته شدم... 

با هرچه می شویم هنوز لک دارد... 

یا بلد نیستم بشویم یا....  

دلم برای بودن هایت در نبودن هایم تنگ شده  

در ِخانه ام را درست کردم ...

تمام تو رفتگی هایش را درست کردم ....

فقط رنگش نمی کنم 

تا همه ی آمدم نبودی هایی را که روی در نوشتی  از خاطر نبرم ....

هر که آمد به درم زد در را باز کردم 

دیگر برای کسی باز نمی کنم .... 

ضمانت هیچ کس هم قبول نمی کنم ....

تا صاحب خانه ام نشی!!!!!!!! 

دیگر در بروی کسی باز نمی شود....  

هر وقت صاحب خانه شدی دیگر با خودت هست هرکه را خواهی مهمان کن.... 

وقت می خواهم....

تا برای میزبانی ات خانه ی دل را مهیا کنم..... 

چقدر بگویم دوستت دارم؟؟؟ 

که دروغ نباشد؟؟؟ 

دوستت دارم همانقدر که خود دانی !!!!!

اینطور دیگر دروغ نمی گویم چون خود بر همه چیز آگاهی و بس....... 

الهی و ربی من لی غیرک؟؟؟  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
... شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

الهی میسوزم ازین درد در این دهر . چرا تعدد میابد معشوق بر مخلوق . پس خلق کی میفهمد عشق واحد است و معشوق هم همی.
عشق را باید لایق آن نهاد که عشق را نهاد
گرنه مخلوقی ز معشوقی کی معشوق باد؟

منتظر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ

از مسجد و میخانه تا کعبه و بتخانه
مقصود خدا عشق است
باقی همه افسانه.....
وما همه روزی از اینجا میرویم
کاش این پرواز را باور کنیم ....شادی ارواح طیبه شهدا ُ یک دعای جوش کبیر ُ زیر نور ماه
سلامتی شهدای آینده ُ بلند صلوات بفرست

.
.
.
.
اللهم صل علی محمد و آل محمد

سارا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

نوشته قشنگی بود

ممنون
لطف دارید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد