صبح به صبح

اول اینو بگم که حوزه ی خواهران حضرت عبدالعظیم علیه السلام ضلع جنوبی حرمه پس در نتیجه باید از صحن حضرت رد شیم و بریم حوزه!

هر روز صبح که از خونه می زنم بیرون مامان میگن : "چه خبره انقدر زود میری؟"

خب معلومه که وقتی زود راه بیفتی و بری از زیارت محروم نمی شی!پس هر روز زود تر از دیروز

هر روز صبح که می رسم  تا میام اذن دخول بخونم ..........

صدای دعای عهد حرم با زمزمه های ءَاَدخُل هذَا الحَرَمِ المُبارَک من قاطی می شه!!!

خیلی قشنگ و دوست داشتنیه ساعات اول روزت رو بعد از عهد با آقا عجل الله  زیارت حضرت عبدالعظیم علیه السلام بری!!!!!

تازه اونم به امید اینکه

مَن زَارَ عَبدُالعَظِیمَ علیه السلام بِرِی کَمَن زَارَ سَیِدُ الشُّهَدَا علیه السلام بِکَربَلا

خلاصه که هرروز صبح یه سفر میرم کربلا

بعد با حضرت درد و دلی می کنم ......خالی که شدم از حضرت قول علم نافع میگیرم و راهی حوزه می شم!

نمی دونید چقدر به این شرایط جدید وابسته شدم ..........

یه روز که نتونم برم زیارت حالا به هر دلیلی یا اینکه خواب بمونم یا اینکه اصلا حوزه تعطیل باشه دق می کنم...........

اون روز کلاً یه چیزی رو دلم سنگینی می کنه.......... یا هرجوری شده میرم حرم ....یا اینکه تا فرداش صبر می کنم تا برم دوباره آروم بشم.......

وای که خیلی لذت بخشه نمی دونم چه جوری با یه سری الفاظ احساساتم رو بگم..........

اصلا نمی شه آدم باید دقیقا تو این شرایط قرار بگیره تا بفهمه..........

امتحانش ضرر نداره.........

نظرات 1 + ارسال نظر
طلبه شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

طلبگی یعنی عشق ایثار و از خودگذشتگی . البته طلبه شدن برای برادران بسیار سخت تره . چون باید از شخصیت اجتماعی خود بگذرند .هنوز هم بسیار زیادند مردمی که علت تمام مشکلاتشان را از آخوندها میدانند . چه بسیارند هنوز مردمی که با دیدن یک آخوند هرچی فحش بلدند را در دلشان نثار آخوند ها میکنند . از طرفی حقوق بسیار کم طلبگی که برای برادرانی که وظیفه ی اداره ی یک خانواده را دارند بسیار نا چیز است . با وجود این همه مشکلات فقط عشق است که موجب میشود آقایان بین دانشگاه و حوزه بتوانند حوزه را انتخاب کننند. خوش به حال شما خواهران که مشکلاتتان در حوزه بسیار بسیار کمتر است ولی هنوز هم باید برای انتخاب حوزه به خواهران تبریک گفت.

سلام
برای ورود به حوزه کلی حرف شنیدن برای خواهران خیلی سخت تر از برادرانه
.
.
.
اصل هم ورود به جمع طلاب و ماندگاری
بعدشم
طلبه موندن
یا بطله بیرون اومدن از حوزه.....
.
.
.
ان شاء الله خدا هممون رو کمک کنه
توی هر مسیری که هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد